BRATISLAVA – V pondelok 1. novembra 2021 v čase od 7:00 do 19:00 budú z technických príčin nedostupné služby a aplikácie Slovenskej pošty. Dôvodom je zabezpečenie technického upgradu dátového centra v Tajove. Slovenská pošta sa za komplikácie ospravedlňuje a ďakuje za pochopenie.
Konkrétne pôjde o nasledovné informačné systémy:
- Mobilná aplikácia Slovenskej pošty – nedostupná
- WEB EPH – nedostupné niektoré funkcie v aplikácii ePodací hárok, v tomto čase zároveň nebude možné odosielať ePodacie hárky
- Cenník na www.posta.sk – dostupný s obmedzením služieb
- Sledovanie zásielok – nedostupné
- Zmena zásielky – nedostupné
- Moja pohľadnica – nedostupná platba poštovou kartou
- POFIS + Moja známka – nedostupná platba poštovou kartou