DOMOV
Štvordňový školský týždeň by mohol podľa analytikov pomôcť obnoviť prezenčné vyučovanie vo februári
28. január 2021 09:16 SITA, redakcia
BRATISLAVA – Zavedenie štvordňového školského týždňa by mohlo pomôcť obnoviť prezenčné vyučovanie vo februári. V tlačovej správe to uviedol Peter Helexa, výkonný riaditeľ občianskeho združenia Inštitútu stredoeurópskych štúdii IstroAnalytica. Priblížil, že svoje tvrdenie opiera o analýzy z rôznych prístupov k udržaniu prezenčného vzdelávania v Európe.
V rámci štvordňového vyučovania by sa deti od pondelka do štvrtka učili v škole a tri dni by ostali doma. „Napriek tomu, že inkubačná doba ochorenia COVID-19 je rôzna, zväčša sa príznaky prejavia do troch až piatich dní. Deti s príznakmi by tak zostali doma, ako pri iných vírusových ochoreniach,“ objasnil Helexa. Dodal, že dodržiavanie doteraz zavedených protiepidemických opatrení na školách by sa naďalej zachovalo.
Inštitút tiež navrhuje prehodnotiť vakcinačnú stratégiu s cieľom zaočkovať zamestnancov škôl do začiatku mája 2021. Podľa neho by si toto opatrenie vyžiadalo zo strany vlády maximálne úsilie na získanie dostatočného počtu vakcín. Inštitút radí, aby štát od februára distribuoval všetkým učiteľom preventívne dávky vitamínov, aby mohli bezpečnejšie prečkať obdobie do ich kompletného zaočkovania.
-
ÚVOD SLIDER Publikované 7. mája 2024
Turecko vedie vo svojich moriach veľké cvičenia
-
ÚVOD SLIDER Publikované 7. mája 2024
V Rusku sa konala Putinova „inaugurácia“
-
ÚVOD SLIDER Publikované 7. mája 2024
Nintendo sľubuje, že v tomto fiškálnom roku oznámi nástupcu konzoly Switch
-
ÚVOD SLIDER Publikované 7. mája 2024
Zelenskyj dúfa, že bezpečnostnú dohodu so Spojenými štátmi dokončí v máji