Ekonomika
Národné centrum zdravotníckych informácií chce posilniť preťažené call centrum
Národné centrum zdravotníckych informácií chce posilniť preťažené call centrum
17. január 2021 09:00 SITA, redakcia
BRATISLAVA – Call centrum Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) je preťažené. Vzhľadom na nedostatočnú kapacitu ho chce NCZI posilniť externým call centrom. Ako vyplýva z oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, národné centrum chce zabezpečiť telefonickú podporu, posilniť nepretržitú prevádzku a manažment infolinky v prípade zvýšeného náporu na celkové call centrum. Predpokladaná hodnota zákazky je 1,26 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk bude cena.
NCZI stanovilo lehotu na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť na 19. februára. Ako vyplýva z informácií zverejnených vo vestníku Úradu pre verejné obstarávanie, národné centrum vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Tá je stanovená vo výške 50-tisíc eur.
Národné centrum zdravotníckych informácií je štátna príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je Ministerstvo zdravotníctva SR. Postavenie a úlohy NCZI upravuje zákon o národnom zdravotníckom informačnom systéme.
-
ÚVOD SLIDER Publikované 24. apríla 2024
Tesla môže začať predávať roboty Optimus do konca roka 2025
-
ÚVOD SLIDER Publikované 24. apríla 2024
Spojené kráľovstvo pošle do Poľska stíhačky Typhoon
-
ÚVOD SLIDER Publikované 24. apríla 2024
Biden v stredu prisľúbil, že podpíše zákon o pomoci Ukrajine
-
ÚVOD SLIDER Publikované 24. apríla 2024
USA sa obávajú čoraz agresívnejších krokov Číny v Ázii