ÚVOD SLIDER
Spoločnosť Meta začala testovať nástroj umelej inteligencie na vytváranie reklám
Globalnews
Materská spoločnosť Facebooku, Meta, sa pripojila k generatívnym produktom AI a uviedla, že začína testovať reklamné nástroje poháňané umelou inteligenciou, ktoré dokážu vytvárať obsah, ako sú obrázky na pozadí a variácie písaného textu.
Píše o tom agentúra Reuters.
Vybraná skupina inzerentov bude požiadaná, aby experimentovala s nástrojmi na „testovacej stránke“, ktorú spoločnosť nazýva „AI Sandbox“, uviedli vedúci pracovníci spoločnosti Meta na tlačovej konferencii v New Yorku.
Vedúci pracovníci odmietli špecifikovať, koľko inzerentov bude mať prístup do priestoru s tým, že skupina je malá.
Podľa nich Meta plánuje v júli poskytnúť prístup ďalším inzerentom a neskôr v tomto roku integrovať niektoré funkcie do univerzálnych reklamných produktov.
Toto oznámenie predstavuje prvý pokus vlastníka Facebooku a Instagramu o vydanie produktov, ktoré využívajú generatívnu technológiu AI, ktorá využíva obrovské množstvo minulých údajov na vytvorenie nového obsahu.
Po tom, čo startup OpenAI s podporou Microsoftu na jeseň spustil chatbota ChatGPT, okolo tejto technológie sa rozvírila zbesilá vlna záujmu a investícií.
Spoločnosť Meta to oznámila deň po tom, čo jej hlavný konkurent v oblasti digitálnej reklamy, spoločnosť Google, ktorú vlastní spoločnosť Alphabet, uviedla, že začne ponúkať integráciu technológie do svojich vyhľadávacích, e-mailových a fotografických produktov.
-
ÚVOD SLIDER Publikované 16. decembra 2024
Trump komentoval Orbánovu myšlienku „vianočného prímeria“ na Ukrajine
-
ÚVOD SLIDER Publikované 16. decembra 2024
Trumpov tím skúma spôsoby, ako navždy ukončiť ruskú vojnu proti Ukrajine
-
ÚVOD SLIDER Publikované 16. decembra 2024
Putin povedal, že Západ „privádza Rusko k červenej čiare“
-
ÚVOD SLIDER Publikované 17. decembra 2024
V Sýrii bol objavený masový hrob s viac ako 100-tisíc obeťami Asadovho režimu