Sociálne siete

ÚVOD SLIDER

Spoločnosť Meta začala testovať nástroj umelej inteligencie na vytváranie reklám

Zverejnené:

Upravené: 12. mája 2023 o 15:06

365

Zdroj: META

REKLAMA

Globalnews

Materská spoločnosť Facebooku, Meta, sa pripojila k generatívnym produktom AI a uviedla, že začína testovať reklamné nástroje poháňané umelou inteligenciou, ktoré dokážu vytvárať obsah, ako sú obrázky na pozadí a variácie písaného textu.

Píše o tom agentúra Reuters.

Vybraná skupina inzerentov bude požiadaná, aby experimentovala s nástrojmi na „testovacej stránke“, ktorú spoločnosť nazýva „AI Sandbox“, uviedli vedúci pracovníci spoločnosti Meta na tlačovej konferencii v New Yorku.

Vedúci pracovníci odmietli špecifikovať, koľko inzerentov bude mať prístup do priestoru s tým, že skupina je malá.

Podľa nich Meta plánuje v júli poskytnúť prístup ďalším inzerentom a neskôr v tomto roku integrovať niektoré funkcie do univerzálnych reklamných produktov.

Toto oznámenie predstavuje prvý pokus vlastníka Facebooku a Instagramu o vydanie produktov, ktoré využívajú generatívnu technológiu AI, ktorá využíva obrovské množstvo minulých údajov na vytvorenie nového obsahu.

Po tom, čo startup OpenAI s podporou Microsoftu na jeseň spustil chatbota ChatGPT, okolo tejto technológie sa rozvírila zbesilá vlna záujmu a investícií.

Spoločnosť Meta to oznámila deň po tom, čo jej hlavný konkurent v oblasti digitálnej reklamy, spoločnosť Google, ktorú vlastní spoločnosť Alphabet, uviedla, že začne ponúkať integráciu technológie do svojich vyhľadávacích, e-mailových a fotografických produktov.

TIEŽ BY SA VÁM MOHLO PÁČIŤ

REKLAMA