Sociálne siete

Ekonomika

Český projekt hľadá najkrajšie miesta aj u nás. Amazing Places má novú pobočku v SR

Odborníci na cestovanie investovali takmer 300-tisíc eur do rozvoja firmy – zmysel vidia v tom, aby aj v dôsledku krízy nepocítili klienti nižší štandard služieb, práve naopak. Zároveň nový rezervačný systém „Angie“ môže priniesť ďalších nových zákazníkov a viac predaných voucherov. Tím Amazing Places verí, že prinesie na Slovensko aj viac zahraničných turistov. Počas pandémie tak urobili viacero kľúčových zmien – začali tiež vydávať vlastný printový magazín, môžu sa pochváliť novým webom a na Slovensku vytvorili novú pobočku, za ktorú zodpovedá nový Country Manager.

Zverejnené:

Upravené: 16. novembra 2021 o 8:06

128

treehouse v zime
Treehouse v Trenčianskych Tepliciach, zdroj: AMAZING PLACES/Treehouse

REKLAMA

Tlačová správa

BRATISLAVA – Český projekt Amazing Places, ktorý vyhľadáva tie najzaujímavejšie, netradičné a najmä zážitkové destinácie, resp. ubytovacie zariadenia nielen v Česku či Rakúsku, ale postupne aj u nás na Slovensku, sa počas pandémie zameral ešte viac na svoje služby. Tento čas využili odborníci z hotelierstva a gastra na to, aby sa pozreli, čo treba prípadne vylepšiť a ako môžu zdokonaliť užívateľsky komfort jednotlivých prevádzok.

Zdroj: Amazing Places/LOFT Hotel Bratislava

Projekt, ktorý pochádza z Prahy, sa tak zameral na svoje služby, rozšíril portfólio a v prípade Slovenska vytvoril nové oddelenie. Na jeseň tohto roku vznikla slovenská pobočka. Tá bude zastrešovať komunikáciu u nás, ale najmä bude spočívať za manažment slovenských miest, ktoré sú súčasťou tohto projektu a zároveň i rozširovať ponuku týchto miest a hľadať ďalšie –  tie správne, ktoré sa môžu pochváliť, že patria pod Amazing Places (AP).

Dostať sa do ponuky unikátneho projektu totiž nie je vôbec jednoduché, prevádzka musí spĺňať niekoľko parametrov, čo sa týka kvality, služieb a tiež zážitku. “Nemáme problém zahrnúť medzi naše projekty napríklad chatu na samote bez elektriny či teplej vody, pokým nám to dáva zmysel a atmosféra daného miesta, poloha a ľudia, ktorí za tým projektom stoja, sú pre nás inšpiráciou. Okrem miesta sa nám teda musia páčiť aj ľudia,” vysvetľuje Petr Kotík, zakladateľ Amazing Places a dodáva, že medzi ľuďmi sa zvyšuje dopyt po zážitkovom cestovaní.

treehouse

Treehouse v Trenčianskych Tepliciach, zdroj: AMAZING PLACES/Treehouse

Nová pobočka na Slovensku

Personálne zmeny v rámci slovenského trhu sa týkajú vytvorenie a obsadenie pozície „Country Managera“, do ktorej nastúpil Radúz Dula. Dula sa v rámci svojej činnosti zameria na manažment slovenských miest zahrnutých do projektu AP a bude zodpovedať aj za rozšírenie ponuky. Súčasne bude mať na starosti prezentáciu a marketing tejto značky na slovenskom trhu.

Radúz Dula

Radúz Dula sa cestovnému ruchu venoval už počas štúdia, pričom študoval manažment cestového ruchu v Rakúsku, pokračoval štúdiom v USA (Cornell University) a nakoniec získal PhD. titul na Univerzite Matej Bela v Banskej Bystrici. Má bohaté skúsenosti z manažérskych pozícií v oblasti cestovného ruchu nielen zo Slovenska, ale aj zo susedného Rakúska. Je tiež zakladajúcim členom Zväzu cestového ruchu SR a bývalým viceprezidentom Asociácie hotelov a reštaurácii Slovenska. Okrem toho tiež pôsobil na Ministerstve dopravy a výstavby SR.

„Amazing Places som spoznal najskôr zo strany klienta. Teraz sa z tej druhej – profesionálnej strany teším, ako z poskytovateľov ubytovacích služieb na Slovensku vyberieme to najlepšie, tie pravé čerešničky na torte. Svoju úlohu vnímam veľmi pozitívne a som rád, že sa môžem ďalej kariérne rozvíjať a súčasne navštevovať a spolupracovať s TOP podnikmi nielen na Slovensku,“ okomentoval svoj nástup do AP nový Country Manager pre Slovensko Radúz Dula.

Usadlosť pod Kriváňom, zdroj: AMAZING PLACES

Nebáli sa investovať ani v čase krízy

Pandémia ovplyvnila najviac práve turistický ruch a tento sektor trpí veľkými stratami. Napriek tomu videli odborníci z Amazing Places zmysel investovať čas a peniaze do nového webu, vďaka čomu si už dnes môžu na portáli vybrať dané miesto a priamo si ho aj rezervovať. Doteraz nebol rezervačný systém na spomínanej stránke k dispozícii. „Prirodzený a očakávaný vývoj. Presne to pre mňa štart rezervačného systému znamená. Amazing Places dospeli a užívateľsky príjemné online prostredie už nie je iba v znamení zrýchleného vyhľadania, ktoré nový optimalizovaný web našim klientom prináša, ale práve aj v jeho plnohodnotnom prepojení s možnosťou okamžitej rezervácie,“ komentuje investíciu do rozvoja Petr Kotík.

Takmer 300-tisíc eur putovalo do rozvoja

Takmer 300-tisíc eur vložených do rozvoja webu spolu s realizáciou rezervačného systému je odozvou na potreby trhu a reakciou na zvýšený dopyt. Autorom podoby webu AmazingPlaces.sk je visual designer Jan Kolář z pražského kreatívneho štúdia Molekula. Od začiatku je autorom kompletnej vizuálnej identity spoločnosti.

Grand Hotel Kempinski High Tatras

Grand Hotel Kempinski High Tatras, zdroj: Amazing Places

„Keď sme vytvárali novú identitu pre Amazing Places, sústredili sme sa na to, aby bola sama o sebe výrazná, a napriek tomu umožňovala vyniknúť jednotlivým miestam s ich unikátnosťou. Tento balans sa, samozrejme, premietol aj do dizajnu a celkovej stavby nového webu, ktorý je viac magazínom a menej klasickou webovou stránkou. Výraznú typografiu, zaujímavé layouty a kontrastné prvky dopĺňa množstvo voľného priestoru a čistý dizajn, aby vynikol obsah a aby sa v ňom návštevník ľahko orientoval. Výsledkom je vizuálne bohatý a prehľadný dizajn, ktorý úplne umožňuje ponoriť sa do hľadania toho pravého miesta, nasať jeho jedinečnú atmosféru alebo sa nechať unášať na vlne inšpirácie bez ohľadu na to, či použijete telefón alebo notebook,“ vysvetľuje celkové vizuálne poňatie jeho autor Jan Kolář.

Za celým softvérovým vývojom stojí tím českej spoločnosti Mevris Group, ktorá prevádzkuje aj významný hotelový systém Better Hotel. „Rezervačný portál pre Amazing Places bol pre nás zatiaľ najväčšia výzva, v ktorej sme mohli naplno využiť naše skúsenosti s vývojom rezervačných systémov. Okrem samotných online rezervácií systém ponúka aj klientsku zónu s možnosťou ukladania obľúbených miest, kreditový systém s digitalizáciou pobytových voucherov, objednanie poistenia proti stornu a mnoho ďalšieho. Výsledkom dvojročnej práce je špičkový rezervačný portál, ktorý si kladie jediný cieľ – zjednodušiť ľuďom cestu do čarovných miest,“ hovorí Martin Blažek, zakladateľ spoločnosti Mevris Group.

Nebo nad Stiavnicou

Nebo nad Štiavnicou, zdroj: Amazing Places

Vouchery, ktoré prinesú ďalších zákazníkov

Spoločnosť AP sa môže pochváliť novým rezervačným systémom. „Nový rezervačný systém „Angie“ je našim ďalším vývojovým krokom, ktorý spája marketing a obchod. Umožňuje všetkým klientom Amazing Places rezerváciu a tiež využitie voucherov na jej zaplatenie,“ vysvetľuje Petr Kotík.  Vouchery majú veľký potenciál priniesť zákazníkov. „V roku 2020 sme predali vochery v hodnote viac ako 1,2 mil. eur a na to chceme nadviazať aj tento rok. Ide o približne 9 000 prenocovaní, ktoré naše klienti objednajú výlučne cez Amazing Places a našou úlohou je nájsť pre nich tie najlepšie miesta, ktoré ich očaria,“ opisuje Kotík.

A čo personálne zmeny v ČR?

Václav Vítek

Spoločnosť AP sa v rámci pracovných pozícii doma v ČR vyvíjala tiež. Václav Vítek sa po ročnom pôsobení na pozícii „Director of Sales and Marketing“ ujal pozície „Managing Director“. Po nastavení interných procesov predovšetkým pre account team, rozšírenie systému obchodných spoluprác a vedenie niekoľkých hlavných projektov sa Vítek na novom mieste zameria predovšetkým na stratégiu ďalšieho rozvoja AP s logickým presahom do obchodu a marketingu a vedenia tímu.

Kto je Václav Vítek? Získal titul MBA v rámci štúdií Tourism Management na University of New York in Prague. V oblasti turizmu a hotelierstva naprieč krajinami Európskej únie sa pohybuje viac ako 15 rokov.

„Mám dlhoročné skúsenosti z najlepších hotelov u nás aj v zahraničí, ale až príchodom do Amazing Places konečne cítim, že mi práca dáva správny zmysel, priestor pre kreativitu a sebarealizáciu. Cestovanie pre mňa znamená dobrodružstvo, krásu, ale do veľkej miery aj spoľahlivosť,“ uviedol Václav Vítek, Managing Director projektu AP.

Sad nad Klingerom, zdroj: AMAZING PLACES

O projekte Amazing Places

Cestovateľský lovebrand založil Petr Kotík v roku 2014. Na webe, sociálnych sieťach a od tohto roku tiež v rámci tlačeného štvrťročníka Amazing Magazin ponúka tento projekt inšpiráciu pre tých, ktorí hľadajú zážitkové ubytovanie s atmosférou v nádhernom prostredí v rámci širokej ponuky desiatok čarovných miest od romantických chalúp, domčekov na strome, útulných dreveničiek, mlynov, statkov až po nekonečný výber hotelov.

AP sa osobitne drží tradícií, ale okrem toho je veľmi dôležitý aj celkový dizajn zariadenia a, samozrejme, kvalitné jedlo.

TIEŽ BY SA VÁM MOHLO PÁČIŤ

REKLAMA