ÚVOD SLIDER
Spoločnosť Meta začala testovať nástroj umelej inteligencie na vytváranie reklám
Globalnews
Materská spoločnosť Facebooku, Meta, sa pripojila k generatívnym produktom AI a uviedla, že začína testovať reklamné nástroje poháňané umelou inteligenciou, ktoré dokážu vytvárať obsah, ako sú obrázky na pozadí a variácie písaného textu.
Píše o tom agentúra Reuters.
Vybraná skupina inzerentov bude požiadaná, aby experimentovala s nástrojmi na „testovacej stránke“, ktorú spoločnosť nazýva „AI Sandbox“, uviedli vedúci pracovníci spoločnosti Meta na tlačovej konferencii v New Yorku.
Vedúci pracovníci odmietli špecifikovať, koľko inzerentov bude mať prístup do priestoru s tým, že skupina je malá.
Podľa nich Meta plánuje v júli poskytnúť prístup ďalším inzerentom a neskôr v tomto roku integrovať niektoré funkcie do univerzálnych reklamných produktov.
Toto oznámenie predstavuje prvý pokus vlastníka Facebooku a Instagramu o vydanie produktov, ktoré využívajú generatívnu technológiu AI, ktorá využíva obrovské množstvo minulých údajov na vytvorenie nového obsahu.
Po tom, čo startup OpenAI s podporou Microsoftu na jeseň spustil chatbota ChatGPT, okolo tejto technológie sa rozvírila zbesilá vlna záujmu a investícií.
Spoločnosť Meta to oznámila deň po tom, čo jej hlavný konkurent v oblasti digitálnej reklamy, spoločnosť Google, ktorú vlastní spoločnosť Alphabet, uviedla, že začne ponúkať integráciu technológie do svojich vyhľadávacích, e-mailových a fotografických produktov.
-
ÚVOD SLIDER Publikované 14. septembra 2024
Scholzova strana navrhla „mierovú“ iniciatívu vo vojne Ruskej federácie proti Ukrajine
-
ÚVOD SLIDER Publikované 14. septembra 2024
NATO mohlo urobiť viac, aby zabránilo ruskej invázii, tvrdí Stoltenberg
-
ÚVOD SLIDER Publikované 14. septembra 2024
Biden žiada Kongres, aby predĺžil možné využitie 5,8 miliardy dolárov pre Ukrajinu
-
ÚVOD SLIDER Publikované 15. septembra 2024
Sullivan oznámil významný balík americkej vojenskej pomoci pre Ukrajinu do konca septembra